Saturday, November 2, 2013

NO AL COPY

Buenas sere muy clara en lo que voy a decir yo blogueo porque amo mostrar lo que los diseñadores con su esfuerzo hacen para todos en esta comunidad virtual , si bien es asi hay personas de no buenas intenciones que se han tomado el atrevimiento de utilizar fotos de mi autoria y sin ninguna autorizacion de mi parte  para mostraralas en un blog de cosas copybot , QUIERO QUE QUEDE BIEN EN  CLARO QUE  JAMAS E APOYADO DICHA ACTIVIDAD , mis fotos son subidas en flickr con copyrights,  la unica manera en la que veran fotos mias  en otros blogs, es cuando hago alguna colaboracion y que como tal debidamente estara puesto el link de la persona con la que hice la colaboracion. El uso de mis fotos en cualquier otro site que no sea  el de los designers , Who's that girl para el que colaboro o el este , es porque ha sido plajeado. Gracias por tomarse el tiempo de leerme y a los que siguen mi blog con buenas intenciones!

 Hello everyone. I'll be clear on this. I blog because I love to show what designers create with their hard work for all of us on this virtual community. Its people out there with some bad intentions that are using pictures that belongs to me, pictures that I took and upload via Flickr and share on my blog, and they are using them with no authorization to post it on a blog created for copybotters.
Im stating here right now, that I DO NOT support this activities. I DO NOT support that blog. I upload all my pictures via Flickr that gave all of us copyrights on our work. The only way you would see pictures taken from me will be at my blog Freaky Princess Style at (Who's That Girl Blog), Flickr (Freaky Princess Style), Facebook and bloggers groups on Facebook , Designers/Sponsors and on blogs that I do collaborations and the link to those blogs would be added on the credits as well. Pictures I made that appear on any other blog/place that the ones stated above its
  because its has been plagiarized. Thanks for taking the time to read, and for following my blog with good intentions.

No comments: